maanantai 29. syyskuuta 2014

Ehkä lämpö viipyykin vielä hetken

Aurinko on taas täällä ja sen myötä myös mieliala on korkeammalla kuin viikko sitten. Viime viikolla kävin kolmesti salilla ja kerran treenasin kotona, aamulenkkejä taisin tehdä 3-4 (en oikein muista kun en kirjannut niitä mihinkään ylös). Syömiset meni mallikkaasti aina viikonloppuun saakka, jolloin iski jälleen kerran kisaväsymys tai jotakin sinne päin.

Viikolla ei sinänsä tapahtunut mitään ihmeempiä. Kolmena päivänä koulua ja neljänä töitä, aika perus viikko-ohjelma tällä hetkellä. Lisäksi mulla alkoi yksi verkkokurssi tänään, joten se sitten vielä tuohon päälle. Mulla on nyt tänä keskiviikkona työhaastattelu Handelsbankeniin, liittyen työssäoppimiseen. Toivoisin niin että saisin suoritettua mun to- jakson tammikuusta alkaen, puuttuu ainoastaan paikka! Ja sekös tässä stressaa. Enkä oo ollut työhaastattelussa aikoihin. Mulla ei oo mitään käsitystä mitä ne voi multa kysyä. Oon kyllä lukenut taloushallintoa ja rahoitusta, mutta osaanko oikeasti jos ne päättää kysyä jotain siihen liittyen. Ja sitten ne "kerro hyviä puoliasi, miksi olisit hyvä, miksi meidän pitäisi palkata sinut...." -kysymykset, suomalaiseen tapaan en osaa kehua itseäni yhtään! Eikä varmaan hirveästi vakuuta jos sanon "en mä oikein tiedä.. En mä varmaan olisikaan.." :D Kaikista eniten siinä haastattelussa mua kuitenkin pelottaa, jos ne päättää kysyä jotakin ruotsiksi. Se olisi totaalinen jäätyminen!! Tää on meinaan ihan mahdollista, koska se konttori on sellaisella alueella että siellä puhutaan paljon ruotsia..

No, mutta tsemppiä mulle siihen!!

Viikonloppuna olin perjantai-illan ja lauantaiaamun töissä. Asiakkaina oli tällä kertaa lähinnä lapsia (=koulukuvat tulossa) mutta sekin on ihan kivaa vaihtelua (: Perjantain vuoron takia multa jäi Vain elämää -jakso näkemättä ja sitten lauantaiaamuna kun menin töihin, laitoin Radio Suomipopin päälle ja aloin työskentelemään niin eiköhän ne h*tto vie soita niitä vain elämää jakson biisejä, joita en siis ollut vielä kuullut!!! Ärrin murrin purrin suuttumus ja kanavan vaihtaminen heti kun vaan pystyin. Mun mielestä tuollainen pitäisi kieltää :D Sunnuntaina sitten katsoin jakson uusintana, muttei se enää ollut niin kivaa.

Launtaina J lähti kalaan isänsä ja kaverinsa I:n kanssa ja ne otti myös Mimpulan mukaan. Se viihtyy veneessä ihan hyvin, ja tykkää varsinkin sitten kun saa juosta vapaana saaressa. Kaloja se taisi nyt nähdä ensi kertaa muttei kuulemma ollut oikein reagoinut niihin mitenkään.

Kun pääsin itse töistä lauantaina niin tulin siis autioon kotiin ja jäin odottelemaan mun ja J:n kaveripariskuntaa, joka sitten iltapäivästä saapuikin mua ilahduttamaan. J ja I tuli sitten joskus 20-21 aikoihin vielä meidän seuraan. Ilta meni mukavasti, tehtiin ihan ylihyvää italialaista pizzaa, joka tosiaankin erosi siitä mitä yleensä ite teen ja vaan hengailtiin. Juotiin muutamat lasilliset skumppaa, syötiin hyvin ja kuunneltiin ysärihittejä ja biisejä mitkä liitettiin meidän nuoruuteen. Kummallista kyllä meillä naisilla oli vähän eri mielipiteet esimerkiksi @junkmailin hyvyydestä kuin miehillä :D

Sunnuntaina sitten meillä oli J:n kanssa pitkästä aikaa ihan vaan aikaa olla. Tehtiin ihanaa pulled chicken kastiketta (jota J btw teki mulle myös silloin kun se kosi <3), käytiin ostoksilla ja vaan löllöiltiin. Quality time with family <3

Mutta joo, tuli siis herkuteltua sekä lauantaina että sunnuntaina. En jotenkin pystynyt lopettamaan vain lauantaihin, yhdistän sunnuntain sohvalla makoilut ja kuivahedelmät liian helposti toisiinsa. Noh..ehkä ensi viikolla onnistuu paremmin :P

Vielä vähän kuvia, lähinnä viikonlopulta (: Täytyy tuosta viimeisestä kuvasta mainita vielä sen verran, että oon nyt yrittänyt testailla näitä terveellisempiä leivonnaisia. Viime viikolla tein mutakakkua, joka oli taivaallista ja tällä viikolla testasin proteiiniomenapiirakkaa ja oh my god! Se maistui ihan oikealta omenapiirakalta, olisin voinut syödä sen kokonaan yhdeltä istumalta! Omenapiirakka on tehty Kaisan ohjeella blogista The Good Morning, kannattaa testata, aivan sairaan hyvää. Nom nom nom.

Noiden leivonnaisten ongelma mulle tällä hetkellä on se, että kun oon nyt yrittänyt syödä tuon SD:n rungon mukaisesti + herkkupäivä niin en voi lisätä viikoilla mitään ylimääräistä! Eli mulla on nyt jääkaapissa puolikas omenapiirakka jolle en tiedä mitä teen.. Ajattelin että kokeilisin muutaman viikon päästä syödä paleo ruokavalion mukaisesti. En vaan tiedä mitä teen ilman maitorahkaa, koska syön sitä 2-3 prk päivässä. Haluaisin meinaan kokeilla miltä toi ruokavalio tuntuu kun kaikki hypettää sitä tällä hetkellä. Lisäksi haluaisin syödä vapaammin. Siis esimerkiksi just niin, että voisin syödä palan omppupiirakkaa välipalaksi jos siltä tuntuisi. Mutta viimeksi se johti tähän tilanteeseen (=plus sata miljoonaa kiloa) niin en tiedä onnistuisinko nytkään syömään ilman ohjeita. Voihan vaikea elämä!

Laivakoira Miisu ja pelastusliivit <3

Syntisen hyviä irttareita joita kyllä tulikin syötyä..

Ylihyvää pizzaa! <3

Family <3

Myöskin ylihyvää proteiiniomppupiirakkaa made by me!
P.S Ihan meinasin unohtaa, katsoin painon sunnuntai-aamuna eli sen jälkeen kun olin syönyt mitä sattuu ja juonut skumppaa niin paino -0,2 kg viime viikosta.

Palaillaan
x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti