torstai 18. huhtikuuta 2013

Lihaskipeyttä

Huomenta!

Mulla on ihan superenerginen aamu! Jammailen täällä diskohittien tahdissa ja kello on kahdeksan! Nousin reippaasti puoli seiskalta, tein aamulenkin auringon paisteessa ja lintujen laulaessa (Kesä tulee!!) ja siihen päälle tein vielä Ulkotreeni1 BC:n ohjeiden mukaan musiikin soidessa. Sen lisäksi oon jo siivoillut keittiön ja pessyt tiskit, hyvä minä! Tänään vielä luvassa huomiseen yritysjuridiikan tenttiin lukemista ja yksien pidennysten kiinnitys. J:llä on tänään harjakaiset töissä, niin etten tiedä koska se tulee kotiin, tyypillistä just silloin kun mulla on vapaapäivä (: Lisäksi se raukka on onnistunut tulemaan kipeäksi<3 Toivon vaan etten tartuta sitä itseeni nyt sitten heti.

Voin muuten näin aiheesta kukkaruukkuun kertoa, että mulla on lihakset kipeinä!! Yläselkä, etureidet, vatsalihakset.. Huh, silti näillä mennään, treenit menee perille! Oon nyt testaillut BC:n salitreeneistä 1 ja 2, + tuon ulkotreenin. Ja niille jotka ei tiedä, niin Bikini Challenge on siis Fitfarmin nettivalmennus ja uusia ulkotreenejä päivitellään joka viikko (: Juhannuskuntoa odotellessaaaa!

Ajattelin testata tehdä jotakin niin oudolta kuulostavaa kuin valkuaispuuro, idea kuulostaa liian houkuttelevalta että voisin jättää kokeilematta. Kerron sitten millaisen katastrofin saan aikaiseksi..:D Enivei, nyt on pakko mennä lukemaan siihen tenttiin, muuten en aloitakkaan sitä ja oon huomenna pulassa! Paitsi että AI NIIN! Menin eilen töihin ja kuulin ihan mahtavan jutun. Mulle on kertynyt 20 lomapäivää!!! Mun ensimmäinen palkallinen kesäloma! HIPHIPHEI! Olin varautunut olemaan koko kesän sisätiloissa ja töissä mutta nyt mulla onkin melkein kuukausi lomaa! Ihan mahtia! (:

Ihanaa torstaita teillekin!

2 kommenttia:

  1. Uuuu olipa pirtsakka postaus! Taidanpa itekki nousta täältä sängyn pohjalta touhuumaan :) tsemppiä tenttiin!

    VastaaPoista