tiistai 9. huhtikuuta 2013

Jatkon pohdintaa

Superdieetti + Superdieetti Extra on nyt "virallisesti" takana päin, mulla kuitenkin vielä jatkuu, koska ajattelin ottaa tuolla lomaviikolla "menetetyn" ajan kiinni. Eli, meen tän viikon vielä Extran ohjeilla ja mun virallinen lopetus on ens maanantaina, jolloin tuun sitten kertoilemaan tuloksia. Oon tässä muutenkin miettinyt mitä teen sen jälkeen kun tää loppuu. Fitfarmin yhteisöstä on ollut suuri henkinen tuki, ja ohjeita on ollut helppo noudattaa. Oon miettinyt jatkanko syömistä tän Extran mukaan, vai palaanko syömään SD:n viimeisen viikon mukaan ( Eli näissä eroa on se, että Extran rungossa on monipuolisemmin kasviksia ja enemmän hiilareita) VAI aloitanko syömään In Shapen mukaan (paljon enemmän hiilareita kuin kummassakaan). Ajattelin aloittaa tekemään ainakin saliohjelmat ens viikosta lähtien In Shapen mukaan eli tulee nelijakoinen saliohjelma. Tähän asti oon siis tehnyt oman pään mukaan salilla, lähinnä vuorotellut ylä- ja alakroppaa. Jospa tällä nyt saataisiin sitten tuloksia aikaan (: Kuitenkin mua pelottaa, että jos alan syömään ton In Shapen mukaan niin alkaa kertymään ylimääräistä noiden suurempien kalorimäärien vuoksi. Kun toi In Shapehan on lihasten kasvatusta varten kehitetty ohjelma, mutta lasken itseni vielä painonpudottajaksi, enkä miksikään lihasten kasvattajaksi..:P Onko mielipiteitä? :o

Mulla on ihan hirveän kamala väsy. Olin aamulla salilla (piti käydä myös aamulenkillä, mutta torkkunappi oli liian tuttavallinen...) ja sitten täyden päivän töissä (onneksi oli kivoja asiakkaita piristämässä) ja nyt kirjoittanut kouluun tutkimusraportin valmiiksi, silmät ihan ristissä! Meen tästä vielä tekenmään iltsipalarahkaa ja sitten kohti sänkyä J:n viereen (:

Btw, ajattelin piristää teitä vanhoilla kuvilla ehkäpä jo huomisen aikana, sitä odotellessa ;)
Sleep well<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti