keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Problem solved ja vesisadelenkkeilyä

Hiphei!

Selviydyin kunnialla maanantain ruotsin tentistä (mainetta tuskin tulee, mutta läpi ainakin) ja enää tää päivä töitä niin sitten on kaksi työtöntä päivää! Tai siis.. laitan mä sitten torstaina yhdet pidennykset, mutta ei tarvitse kuitenkaan mennä "työmaalle" eli vähän kuin vapaata olisi!

J on taas maailman paras poikaystävä<3 Toissapäivänä vaikka olin oikutteleva ja väsynyt se sai mut iloiseksi taas sekunneissa. Se ihanuus osti mulle Bikini Challenge valmennuksennnnn! Olin puhunut ja miettinyt sitä tässä taas vaikka kuinka ja kauan, mutta en raaskinut ostaa sitä. Ja sitten tulee mun ritari (: <3 Rakastan!

Tänään aloittelen syömään noiden uusien ohjeiden mukaan, juurikin syön tässä taas aamupuuroa(<33) ja ennen sitä kävin tuolla pirtsakassa sateessa lenkkeilemässä. Tehokas aamu kun oon jo pessyt koneellisen pyykkiäkin! Vähän hirvittää noissa uusissa ruokaohjeissa noi kalorimäärät, jotka on paljon korkeammat kuin millä oon nyt syönyt. Täytyy katsoa mihin tää kehittyy (:

Eilen kävin testailemassa ekaa treeniäkin ohjeiden mukaan ja nyt on kyllä massu ihan kipeänä, toimii! :D Sain eilen myös hirveitä alemmuuskomplekseja kun katselin kanssa BC:ilevien naisten aloituskuvia, todella hyväkuntoisen ja timmin näköistä porukkaa! Mutta kyllä mä täältä perästä tulen :P Nyt kun vaan jaksaisi 10 viikkoa painaa (: Silloin toivottavasti on jo täysi kesä, mikä motivoi pusertamaan nyt kunnolla! Tosin tulee tässä 10 vk aikana ainakin kaksi repsuviikonloppua, kun on edessä 2 viikon päästä tallinnanmatka porukoiden kanssa (Jes, ihan pian!!) ja toukokuussa Amsterdamin reissu. Mutta niitä mä odotan!

Olipas taas sekavaa, halusin vain kertoa tuosta biksumeiningistä, oon meinaan ihan fiiliksissä tästä! Tästä kuulette vielä (;
Sunnuntain kokkailulook :D

Lähdössä aamulenkille pari tuntia sitten (:


Kivaa keskiviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti