sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

"Varaslähtö" happyhappyjoyjoy

Huomenta vain!

Olin tosi juonikieromalttamaton ihmisotus ja otin extran loppumitat jo tänään! (Huomisaamulla aikainen ruotsintentti + onhan huominen jo kokonaan uusi viikko). Maanantaista -1,8 kg!!! Ei siis enää ole lomakiloista tietoakaan, jippiiiiiiiii! Uusi paino siis 58,2 kg! (:

Extran aikaiset muutokset kokonaisuudessaan loman ja karkkirepsahduksen kanssa on kuitenkin positiiviset, onneksi. Painoa SD:n lopusta extran loppuun hävinnyt -1,6 kg ja senttejä 4,5 cm (:
Lisäksi mulla on tuo tuollainen kehonkoostumusvaaka (johon en tod luota sataprosenttisesti mutta joka antaa osviittaa), jonka mukaan mun rasvaprosentti olis pudonnut extran aikana -0,8 % (: Se on nyt siis jotain niinkin ylhäistä kuin 22,5 (tai siis alhaista verrattuna alkuvuoteen..) MUTTA enää 2,5 % mun tän hetken tavoiterasvaprosenttiin! Ja kun se on saavutettu vois mennä oikeaan kehonkoostumusmittaukseen..:D Luin meinaan jostakin, että terveen ja solakan näköisen naisen rasvaprosentin pitäisi olla 14-20%.

Ja kaiken lisäksi mainitsin hetki sitten, että haluisin kesään mennessä pois sen -3 kg, joten siihen olis enää matkaa 1,2 kg! Ihan uskomatonta. Pystyn tähän! Siitä välipyykistä sitten vielä -2 kg niin oon siinä painossa johon oikeasti pyrin , elikkä 55 kg (: Enkä tiedä miksi se luku on pinttynyt mun päähän, mutta niin vain on (:

Hihahahaa, oon niin happy että ajatuksetkin on ihan solmussa, ilmeisesti kunnon tankkauksetkin kannattaa välillä :D Kuitenkin, tässä ois vähän mun tän vk treenejä:

Ma:lepo
Ti: aamulenkki 45 min + sali
Ke:aamulenkki + sali
To: sali
Pe:lepo
La: sali
Su: tähän mennessä aamulenkki 30 min + illalla vielä salille
Lähdössä lenkille alkuviikosta

Salin lisäksi tänään olisi vielä luvassa ruotsintenttiin lukua (en oo aloittanutkaan, hups..) ja hulluilla päivillä piipahdus! Toivottavasti sieltä löytyis vielä jotakin jännää, eikä vaan muiden rippeitä..:P En oo kerennyt käymässä aiemmin, kun oon nyt ollut koulun lisäksi ma-la joka päivä töissä. Eilinen oli kyllä niiiiiiiiiiiin maailman pisin työpäivä, ei asiakkaita missään! Oisko sit johtunut sateesta vai mistä, mutta megatylsä pv.

En uskalla toistaiseksi lisäillä ennen ja jälkeen kuvia (HUI), mutta saatte nauttia mun viime vuoden lomakuvasta! Tää kuva on siis otettu suunnilleen näihin aikoihin, huhtikuun lopussa 2012. (PS. en löytänyt tältä koneelta vanhoja kuvia vaikka lupasin sen vanhojen kuvien postauksen, ne tulee siis myöhemmin! )
Huhtikuu 2012, pallero toivottelee mukavaa sunnuntaita! (:

6 kommenttia:

  1. Ihana nainen! Älä ihan olemattomiin kutistu. Näytät kyllä reippaan sporttiselta tossa (ylemmässä) kuvassa :P

    VastaaPoista
  2. Ai enkö alemmassa? ;D kiitos ja en kutistu!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein viehättävä oot molemmissa, mutta ehkä noi collegehousut loi tota sporttista ilmettä enemmän (; Haha :D

      Poista
  3. yhtäkkiä vaan löysin marin blogin ja siinä samalla sun blogin! ja huhhuh nainen oot kutistunu, päätä huimaavaa :o katoin faces joskus niitä sun uusimpia kuvia ja vau mikä muutos! vähänkö siistiä oikeesti! mähän oon jääny jo ihan jälkeen, iik. ei täs varmaan oikeesti auta ku painuu salille eikä istuu täs koneella :D

    VastaaPoista
  4. Haha, oon mä onneksi vähän! :) ja just kattelin eilen sun kuvia ja oot kyllä itsekin pienentynyt ihan kamalasti! :) hyvä me, kesällä ollaan kaikki rannalla biksuis ;)

    VastaaPoista
  5. ihan huikeestihan! ainaki näin ulkopuolisen silmin.. juu no vähäsen on multaki flädää lähteny sieltä sun täältä :D oon huomannu että koko ajan menee vaikeemmaks ja vaikeemmaks ku pudotettavaa on ns. vähemmän. aika helppoa loppujen lopuks saada se 10 kg veke pelkästään terveellisellä ruokavaliolla ja säännöllisellä syömisrytmillä.
    mut joo koko ajan parempaan suuntaan, vaikka alamäkiä tuleeki... olis kyl upeeta vetää ne biksut päälle kesällä ilman että tarvii piilotella läskiesiintymiä xD juu eiköhän me siihen pystytä! :)

    VastaaPoista