sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Täällä taas!

Sunnuntai ja matkalaukussa ei edelleenkään ole tavaran tavaraa, hups. Lauantai meni ensin töissä (oli ihan hirmu kiirus päivä, kerkesin pitämään tasan sen 15 minuutin ruokatauon ja muuten sai kyllä juosta paikasta toiseen. Toisaalta työpäivä ainakin kului siivillä, kivoja asiakkaita ja kivoja hiusmuutoksia!) ja sitten kotona. Porukat haki töistä, sitten tultiin kotio kahvittelemaan ja syömään proteiinipatukoita, sitten kohti citymarketin uumenia. Porukoiden kanssa jopa ruokakaupasta tarttuu ihan ihme tavaroita mukaan :D sen jälkeen tultiin takaisin kämpille ja alettiin laittelemaan äiteen tukkaa uuteen uskoon pääsiäiseksi, tyytyväisiä "asiakkaita" tuli myös kotikampaamosta ;)

Illalla vuokrattiin makuuni24.fi:stä Kohta18 kun sitä on kehuttu niin paljon (tai siis sehän sai paljon niitä Jusseja, Venloja mitä niitä nyt elokuville jaetaan?). Elokuva ei sinänsä herättänyt tunteita suuntaan eikä toiseen, ihan katsottava mutten kyllä välttämättä uusiks katselis kovin montaa kertaa. MUTTA arvatkaapas mitä tein elokuvan aikana? Söin KARKKIAH<3 Oli niiiiiiiiiiiin hyviä että. Syötiin niitä meidän laivanameja jotka näytti siis tältä:
Mutta joo, taivaallisia kolmen kuukauden jälkeen!<3 Enkä tajua miten pitkään dietanneilla ihmisillä tulee tunne "söin pari ja ei ne ees ollut hyviä" tai "söin yhen ja alkoi oksettaa" kun  mun olo oli lähinnä "Omnomnom<3" :D

Tänään noustiin äiten ja iskän kanssa 6.30 lenkille, ei siis oltu sovittu mitn etukäteen, en vaan saanut unta enää niin nousin ja sit äitekin sattu herään ja lähettiin aamulenkille. Käveltiin joku 45 min. Sitten keiteltiin kahvia ja puuroa ja hengailtiin siihen asti että kello tuli 12, että päästiin kaupoilla vähän ostostelemaan. Äiti on ihana. Se osti mulle pinkit housut ja sitten tällaisiä ihanuuksia:

Eli vihdoin mulla on treenikengät! Oli kummallista kun Smithissä ei jalat luistanut eikä juoksumatosta tullut reikiä sukkiin :D Huippua!

Ehkä mä nyt pian alan sitten myös pakkaamaan. Ja tekemään huomisen ruotsin palautustehtävää. Viimeinen koulupv! Sitten mun loma alkaa! Aaaaaaa! Oon niin fiiliksissä!

Nyt sulattelemaan mansikoita, appiukko tuli kylään ja niille tarjotaan J:n synttärikakkua, mulle luvassa manssui ja proteiinipatukkaa, hah (:<3

3 kommenttia:

  1. Ei oo totta, IHANA takki!!! Mä oon koko talven kuvitellu että laihduttelen että mahdun taas mun rakkaaseen nahkatakkiin kevään koittaessa, mutta piiikkusen tekis mieli ostaa uus, ja tuossahan näkyy yks mahtipontinen vaihtoehto :D

    VastaaPoista
  2. Siis aivan ihana, kannattaa käydä kattomassa, löytyi noit valkoisia ja mustia 49,90 €. Ihanan pehmeetä "nahkaa" ja kevyt päällä (: (en tiedä onko oikeeta vai ei, luultavasti keinonahkaa) Nyt kun olis vielä sellaiset säät et voi käyttää!

    VastaaPoista