maanantai 15. syyskuuta 2014

Simple life?

Heipsansaa ja aurinkoista syysaamua!

Ihanaa kuinka "aamulenkillä"  vielä tarkesi ihan t-paidassa, auringossa on varmasti 20 astetta lämmintä <3 Tällaiset syyskelit voisi jatkua vielä pitkään, lämpimiä päiviä, ihania värejä, mutta kuitenkin iltaisin niin hämyisää, että voi polttaa kynttilöitä ja tunnelmoida. <3

Olin eilen (siis sununtaina) vähän malttamaton ja otin painon / mitat jo silloin enkä odottanut tähän aamuun. Olin meinaan  koko viikonlopun Miisun kanssa kaksisteen kotona, niin eilinen oli oikeastaan vaan J:n kotiin odottelua. Anyhow, paino oli tällä kertaa -0,9 kg laskusuuntainen! Jippii!
Oon iloinen siitä, että paino laskee, mutta samalla kauhuissani siitä kuinka iso olen. Mutta kuten sanottua, ei se ole viikossa tullut eikä se todellakaan viikossa lähde. Täytyy vaan iloita siitä, että suunta on oikea ja yrittää löytää tasapaino ajatusten kanssa. Mielihän se tässä meinaan mun pahin vihollinen on!

Viime viikolla kävin kolmesti salilla, vaikka täytyykin myöntää että ne treenit oli sellaisia puolen tunnin sessioita. Tuntuu edelleen vähän tahmealta ja opettelemiselta, mikä tietenkin on aika luonnollista. Lisäksi tein yhden sovelletun treenin kotona ja kolme kunnollista aamulenkkiä. Tai niin kunnollista kuin ne haistelemaaan ja moikkailemaan pysähtyvän koiran kanssa voi olla :D

Ruoissa oon ollut aika jämpti. Ruokavälit on aina välillä päässyt joko venähtämään tai jääneet liian lyhyiksi, mutta oon syönyt (melkein) vaan kunnollista ruokaa. Lisäksi oon välillä sortunut "naposteluun" eli ottanut ylimääräisiä paloja proteiinipatukoista tms. LISÄKSI sorruin TAAS perjantaina syömään HERKKUJA! Okei joo sovittiin et voi olla yksi herkkupäivä, mutta silti tuli hirveä morkkis. Kävin perjantaina ennen salille menoa (eikä ois huvittanu sit yhtään mennä!) hakemaan Punnitse&Säästä liikkeestä (mikä on mulle sellainenkin synninpesä) noin 500 g kuivahedelmiä, lakritseja ja suklaapäällysteisiä irtoherkkuja ja söin ne kaikki illan aikana :<

Mulla on joku päänsisälle jumittunut ajatus siitä, että "viikonloppuna saa herkutella" eli kun perjantai saapuu mun aivot suorastaan huutaa jotakin makeaa. Mutta täähän on vaan itseään huijaamista, c'moon viikonloppu kestää 3/7 päivää viikosta eli ei todellakaan voi herkutella viikonloppuna. En tiedä millä kitkisin tuon ajatuksen pois. Tiedän, että se on opittu tapa ja siitä pitäisi opetella pois, mutta miten? Ja sitten vielä kun haluan tai luulen haluavani makeaa, niin alan kiukutella jos en saa sitä. Ihan kuin lapset, heh :D Ja hauskintahan tässä nyt on tosiaan se, että sit kun oon syönyt sen hyvän, niin luultavasti mulla on paha mieli. Life isn't that simple, right?

Noo, joka tapauksessa muuten viikonloppukin oli ihan ok. Lähinnä tein kouluhommia, töitä ja siivoilin. Launtai varsinkin oli hyvä päivä, ensin töissä ihania asiakkaita ja sitten vielä ystävä tuli kylään. Tajusin taas, miten onnellinen mä oikeastaan olenkaan, kuinka paljon mä pidän työstäni ja kuinka tärkeitä ystävät on. Kun vaan saisi pidettyä mielessä, että mä olen terve, mulla on läheisiä ihmisiä, jotka välittää musta; kaikki on hyvin.

Muistetaan kaikki olla kiitollisia <3

-Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti