tiistai 5. maaliskuuta 2013

Who Am I?

Huuh, jaksoin kuin jaksoinkin käydä tarpomassa aamulenkin tuolla lumisohjossa, ja hyvä mieli jäi!

Ajattelin tässä aamupuuroa syödessäni, että voisin tehdä lyhyen postauksen siitä, kuka mä oikeastaan olen. Elikkäs, oon pian 22-vuotias nainen ja muutin tänne Espooseen viime kesäkuussa asumaan mun poikakaverin (minkä ikäisenä miestä aletaan kutsua miesystäväksi? :D) J:n luokse. Sitä ennen majailin pari vuotta Tampereella mun ihka ensimmäisessä "omassa" asunnossa. J on maailman ihanin mies, ollaan seurusteltu kesäkuussa virallisesti 2 vuotta (: <3

Opiskelen tällä hetkellä ensimmäistä vuotta liiketaloutta Laureassa ja teen siinä sivussa parturi-kampaajan hommia. Tää tarkoittaa siis sitä, että oon koululla 3-5 päivänä ja töissä 3-6 päivänä viikosta. Työt painottuu iltoihin ja lauantaille, eli siis mun vapaa-aika on todella olematonta ja viikon ainoa vapaapäivä yleensä sunnuntai.. Rahaa on kuitenkin saatava, plus mun työ on yleensä ihanaa (: Paitsi jos on huono päivä.

Mä olen aina ollut nautiskelija luonne. Tykkään juoda rauhassa aamukahvia parvekkeella auringon paistaessa, loikoilla sohvalla, napostella herkkuja, kuunnella hyvää musiikkia. Ehkä tästä johtuen
aloitin tässä alkuvuonna elämäntaparemontin äitini (<3) innoittamana, joka joululomalla alkoi puhua, että aikoo osallistua Fitfarmin In Shape -nettivalmennukseen, halunaan siis kasvattaa lihasmassaa. Mulla on teräsäiti (: Kuitenkin tästä innostuneena aloin itsekin tutkia noita Fitfarmin sivuja, ja löysin sieltä Superdieetti valmennuksen. Ostin valmennuksen itselleni samana päivänän kuin se alkoi, joten oma aloitus oli vähän..sinne päin :D Nyt ollaankin koko alkuvuosi menty Fitfarmin opeilla ruokavalion ja osittain liikkumisenkin suhteen. (En vaan pysty vielä menemään vapaapainopuolelle salilla niiden isojen kehonrakentajien kanssa! Teen mieluummin laitteilla ja sovellan treeniohjeita (: )

Elämä on tällä hetkellä aika kiireistä. Meillä on koulussa menossa ties minkälaista projektia, ja välillä tuntuu että kaikki kaatuu sen suhteen niskaan. Lisäksi mulla on tällä hetkellä ääneenlausumattomista syistä todella paljon työvuoroja töissä, mihin osaltaan vaikuttaa se, että meillä on pienimuotoinen muutto menossa työrintamalla. Eli koko pulju on täynnä pahvilaatikoita. Tee siellä sitten töitä. Tähän kaikkeen oon yrittänyt sitten mahduttaa mun treenit. Joista on kyllä tullut pelastus suurimpaan osaan mun päivistä, kun pääsee purkamaan kaiken sen stressin mitä tää tilanne aiheuttaa! Joskus käy kuitenkin sääli J:tä, kun kyllä mä siihenkin kiukkuani puran, vaikkei se raukkaparka oo tehnyt mitään (: Ja hassuinta on, että haluaisin sen vähän yhteisen ajan mitä meillä on, niin viettää sen kainalossa, enkä nipottaa tiskeistä.Onneksi kuitenkin päästään tasan kolmen viikon päästä sinne Puerto de la cruziin! Voi että mä toivon, että siellä paistaa koko sen viikon aurinko! Saisi rentoutua kunnolla ja unohtaa kaiken arkisen. Sitä odotellessa.

Noh, siinäpä jotain informaatiota mun tän hetkisestä tilasta. Nyt on aamupuurot vedelty nassukkaan ja pian aion suunnata bussipysäkille ja siitä sitten salille. Salin jälkeen tänään ohjelmassa koulua (talousmatikkaa..) ja sen jälkeen töitä iltaan saakka.

Kuulumisiin!


2 kommenttia: