torstai 21. maaliskuuta 2013

Pakkausahdistus!

Totesin aamulla herätessäni, että mulla on enää 4 päivää aikaa pakata. Enkä ole edes aloittanut, hyvä kun tiedän missä matkalaukku sijaitsee tällä hetkellä. Näistä neljästä päivästä oon tän päivän kokonaan töissä, lauantain töissä ja sitten illalla meille tulee vieraita. Äite, iskä ja veli tulee kylään la-su!<3 Ihanaa että tulevat, ne käy täällä niin harvoin (muka pitkä matka, 400 km, ja justhan mekin käytiin jouluna niillä kylässä.. Ei siis nähdä liian usein :<) Mutta siis pointti oli, että ei pakkausta silloinkaan. Tästä tulee vielä katastrofi :D

Seuraava pakkausmurhe on se, että mitä pitää pakata mukaan?? Mitä tavaroita tarvii n. 20-25 asteen lämmössä, jossa yöt on kuitenkin viileämpiä? Lisäksi pitää muistaa ostaa ainakin matkavatsalääkkeitä ja aurinkorasvaa. Ja uudet aurinkolasit. Ja bikinit. Nää olkoon mun huomisen vapaapäivän missioita :D Yksi tuleva ongelma on myös se, miten tavarat tulee mahtumaan. Oon nimittäin ihan surkea pakkaaja. Pakkaan aina kaikkea turhaa, kaikkea liikaa ja unohtelen asioita. Lisäksi en tiedä mitä kenkiä pakkaan! Kun ei mulla ole tällä hetkellä edes balleriinoja saatika mitään sandaaleja niin kai nekin sit pitää ostaa.. Ainakin valmistaudun kesään :P

Totesin myös tossa sovitellessani vanhoja bikineitä aamulla, et testaanpas noi viime kesän shortsit ja hameetkin et mitkä otan mukaan.. Ja arvatkaa mitä kävi :D
Hieno asento, mut muuten ois tippunut lattialle!

Jep. Eli mitkään ei enää "mahtunut päälle" :D Eli nyt oon menossa viikoksi rannalle ilman shortseja ja hameita. Ei kuulosta kauheen suunnitelmalta :D Ainakin jotain muutoksia on vissiin tapahtunut, hah. Noi vaan sattui olemaan yks mun luottovaatekappale. Hyvä syy lähteä huomenna metsästämään uusia ;)

Mutta sellaista tähän torstaihin, nyt jatkan aamupalan mussutusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti