sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Ihana vapaa sunnuntai

Viikko mennyt taas nopeasti ohi. Oon ollut joka ilta paitsi torstaina töissä, eli kotona vasta ysin jälkeen niin ei oo kirjoitteluun ollut aikaa. Töissä se muutto oli kyllä ihan kaaos. Meillä oli asiakkaita listoilla eikä mitään käsitystä missä asiakkaat palvellaan, vettä ei tullut ja kaikki työvälineet oli pakattuina pahvilaatikoihin mihin sattuu. Ei paljoa naurattanut! Muuton lisäksi meillä on ollut tää viikko pienoinen työvoimapula, minkä vuoksi oon ollut yksin siellä illoissa, eli palvellut asiakkaita ja juossut samalla myymälän puolella ja puhelimessa. On kyllä uni maittanut öisin!
Työkaaoksen lisäksi meillä kaatuu koulussa deadlinet päälle (joo oma vika kun ei oo ajoissa hoitanut), joten oi loma, tulet tarpeeseen! 2 viikkoa pitää jaksaa vielä painaa.

Ruokavaliossa EI oo tullut lipsumisia! (: Vaikka eilenkin kyllä haistelin J:n irtokarkkeja himoiten,ah, ne suorastaan huusi mun nimeä! Mutta enpäs vaan syönytkään ja tänään oli hyvä mieli (: Saatiin tänään appiukolta Lontoon tuliaisiksi Harrodsin cupcakeja, enkä saa syödä niitäkään, mutta oli kuulemma hyviä! :D

Treeniä on tällä viikolla ollut seuraavasti:
Ma: lepo
Ti: aamulenkki 45 min + sali
Ke: aamulenkki 45 min + sali
To: aamulenkki 45 min + sali
Pe: lepo
La: sali
Su: aamulenkki 45 min + sali

Nousin tänään auringonpaisteeseen ennen yhdeksää (ja ennen herätyskelloa) ja lähdin lenkille, sitten vähän aamupalaa nassuun ja saleilemaan. Oon nyt parina päivänä ollut jopa siellä vapaapainopuolella! ;) Eikä oo niin pelottavaa. Oon vaan vähän säälittävä näky 5 kg painojeni kanssa kun vieressä isot miehet nostaa 100 kg painojansa :D Salin jälkeen mentiin sitten sinne appiukkolaan ja sieltä käymään itiksessä. Halusin käydä siellä koska sinne avattiin New Yorker viime viikolla mutta olis voinut jättää väliin! Liike oli AIVAN täynnä ihmisiä.. Enkä löytänyt biksuja. Mutta ostin sentään jotakin pientä (:

Huomenna olisi taas punnitusaamu, katsotaan aamulla kuinka tytön käy :P

Vielä kuvia ja tarinoita viikon varrelta!


Pienen pieni osa muuttolaatikoista töistä, yritäppä löytää tuolta jtn myytävää!
Muistaakseni torstaina ennen salitreeniä
Junaa odotellessa! Olin menossa töihin, aurinko paistoi ja mansikat oli nannaa<3


J on ollut tällä viikolla aivan poikkeuksellisen ihana rakkauspakkaus. Alkuviikosta se oli etsinyt netistä proteiinimuffinssi ohjeen ja leiponut niitä mulle! Ja oli aivan älyttömän ihania hyvän omantunnon herkkuja..<3 Sisälsi proteiinipatukkaa, banaania ja puddingia (:
Lisäksi perjantaina kun tulin ultraväsyneenä töistä kotiin, niin mua odotti keittiössä naistenpäivä yllätys! Ihania ihania ihania valkoisia ja vaaleanpunaisia ruusuja sydämillä koristeltuna ja uusin FIT-lehti! Ihana mies, joka ajattelee mun parasta<3

Torstain välipala: mansikkaa, pähkinää ja protskumuffinsseja kahvin kera<3

Paras naistenpäivä yllätys<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti