perjantai 22. helmikuuta 2013

PERJANTAI!

SD Extran ohjeet tuli viimein näkyville, jeeei! Mun ainoa suuri huolen aihe on, kuinka sopeudun aamupuuroon, oon nimittäin aivan rakastunut tohon rahka-aamupalaan<3 Toisaalta, vaihtelu virkistää.

Flunssaisuus jatkuu, jouduin taas jättämään aamulenkin välistä, salista puhumattakaan. Toivon että maanantaina olisi taas terve olo, että pääsisi treenailemaan!
Flunssaisuudesta huolimatta oon saanut jotakin aikaiseksi, kävin ostamassa uudet mustat housut ja askartelutarpeita. Askastelin anopille hääkortin, joku kiva runo sinne pitääs vielä vaan keksiä. Lisäksi valitsin vaatteet ainakin suurimmalti osin huomiselle illalliselle (: Toivottavasti en oo ihan alipukeutunut!

Lisäksi käyn hirveää tahtojen taistoa pääni sisällä. Haluaisin ihan hirveesti ostaa irttareita (<33) huomiselle tankkaus/vapaasyöntipv:lle. Oon nyt tosiaan ollut 2 kk kokonaan ilman, niin voisin sortua (: Mutta mietin että karkaako se sitten käsistä? Oon Extran jälkeen ajatellut alkaa pitämään karkkipäivää viikonloppuisin, joten tää ois esimakua (: Elämäntapaa tässä kuitenkin ollaan hakemassa, enkä kyllä ala elämän pituiseen karkkilakkoon! :D Joskus pitää myös herkutella (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti