maanantai 18. helmikuuta 2013

Lepoviikon aloitus ja postiyllätys!

Tällä viikolla alkaa mun niin sanottu lepoviikko. Tällä viikolla salilla saisi käydä max. kaksi kertaa, mielellään ei ollenkaan ja ruokavaliota noudattaa samalla lailla kuin ennenkin. Lisäksi viikonloppuna on luvassa kauan odotettu tankkauspäivä! 

Jotenkin on sellainen kamala nahjus olo, mulla on ollut vapaa maanantai, mikä tarkoittaa sitä että oon vaan ollut kotona, syönyt ja siivoillut. Ja tein mä aamuaerobisen 45 min kävelyä ;) Kaikki tää paikallaan olo saa kuitenkin jotenkin tosi väsyneeksi. Haluaisi lähteä sinne salille, mutta vasta huomenna sitten! Illan tv-ohjelmia odotellessa siis..

Pian kuitenkin käymässä edes kaupassa ja POSTISSA! Body Actionilta tuli vihdosta viimein viesti, että melkein 2 vk sitten tilaamani FAST Puddingit (minttusuklaa ja valkosuklaa!!!) on tulleet! Oon kyllä oottanut sitä, et pääsen maistelemaan niitä niiiiiin pitkään. Varmasti uutta suurta herkkua,nams!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti