sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Kulunut viikko ja perjantai ruokina

Taas olisi sunnuntai ja punnitsemiset takana. Viime viikon lopullahan mun paino kohosi sinne 59,5 kg ja viikonloppuna oli sitten Tallinnan tankkailut, joten en silloin viime sunnuntaina edes punninnut itseäni. Tänään sitten jännitin oikein olan takaa, että kuinka nuo tankkailut (+ se että naistenvaivojen turvotukset päällänsä, ihanuutta) vaikuttaa vaa'an lukemaan, mutta kappas! Se olikin VIHDOIN taas laskusuunnassa! 58,8 kg, edelleen ollaan 600 grammaa plussalla mutta oon jälleen toiveikas! (:

Tällä viikolla en oo oikein kunnolla pystynyt treenailemaan.. Mun vasemmassa olkapäässä on nyt pari viikkoa ollut sellainen vaiva, että jos nostan, vedän tai työnnän sillä jotakin niin vihloo. Esimerkiksi kauppakassien nostaminen ja oven avaaminen saattaa aiheuttaa tän vihlonnan, joten totesin puolessa välissä viikkoa, että yritän nyt olla tekemättä sillä mitään treeniin liittyvää. Ei vaan tunnu auttavan :< Liikunnat näyttää kuitenkin (jos edes muistan oikein, vappu on sekottanut mut ihan täysin!!) tältä:

Ma: salitreeni 2
Ti: salitreeni2
Ke: aamulenkki + ulkotreeni1
To: aamulenkki 
Pe: aamulenkki + ulkotreeni 1
La: ulkotreeni1
Su: lepo

Perjantaina meinasin illalla mennä vielä salille kun oli niin toivottoman tylsää (olin yksin kotona koko päivän eikä huvittanut laskea matikkaa..) mutta totesin, että kello on kuusi ja mulla on kolme ruokaa syömättä ja la töitä, ei pysty. Oli käden kannalta ehkä ihan oikea ratkaisu.. Kuitenkin jotenkin hirveän lepsu olo kun vaan kaksi salitreeniä tällä vk! Vaikka tiedän, että noista treeneistä tulee viikon kiintiö täyteen niin tekisi silti mieli mennä tänään salille eikä lepäillä, pöh.

Perjantaina mulla siis oli vapaapäivä, eikä mitään tekemistä, joten kuvasin teille jokaisen ruuan mitä söin (paitsi yhden palkkarin+banaanin). Oli oikein herkkupv! (: Ja nyt tää blogger ei sitten anna mun ladata niitä! :< Voi masennus! Noh, voin kuitenkin kertoa että söin muun muassa taivaallista kukkakaalimuusia ja jauhelihakastiketta, steviakaneli-uuniomenoita ja pääryneitä sekä rahkaa, jonka seassa oli vadelmia, steviaa, vaniljasiirappia ja lakritsijuurijauhetta. Namskis nam!

Toi vaniljasiirappi on muuten älyttömän nannaa rahkan kanssa (: Se on sokeritonta ja löytyi ihan cittarin hyllystä, alle kympin maksoi. Kävelin itse asiassa silloin perjantaina cittarille vaan ton takia :'D

Ai niin! J ja sen uusi pyörä kotiutui eilen (: Ihana katsella kun se on niin innoissaan!<3 En oo päässyt vielä kyytiin, koska mun penkki ja kypärä tulee vasta huomenna, mutta jännittää jo valmiiksi! Oon meinaan tasan kerran elämässäni ollut moottoripyörän kyydissä, jaiks! Siitäkin kuvaa myöhemmin..:P

Voisin sanoa, että "näihin kuviin, näihin tunnelmiin!" mutta noh.. näihin tunnelmiin!
-Tanja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti